Bruce Lipton – Despre companiile farmaceutice si efectul placebo si nacebo

Dată fiind puterea efectului placebo, nu e de mirare că industria medicamentelor antidepresive, cu o cifră de afaceri de 8,2 miliarde de dolari, se simte atacată de criticii care acuză companiile de medicamente că fac o reclamă exagerată a efectelor acestor medicamente, într-un articol publicat în 2002, în revista Prevenire şi tratament, a Asociaţiei Psihologice Americane, sub titlul „Noile medicamente ale împăratului”, profesorul de psihologie Irving Kirsch, de la Universitatea Connecticut, a descoperit că optzeci la sută din efectul antidepresivelor, măsurat în testele clinice, ar putea fi atribuit efectu lui placebo. [Kirsch, et al, 2002]

Vezi online cu traducere:

 
Cartile lui Bruce Lipton se pot vedea la linkurile de mai jos:

- link 1 - aceasta pagina

- link 2 - aceasta pagina

 



Vrei să fii la curent cu toate postarile de pe websitul acesta? Abonează-te acum ... Vei putea primi de la mine prin WhatsApp cele mai noi articole publicate.




 

Am câteva costuri operaționale pentru acest website și petrec mult timp pentru a-l menține funcțional. Donația dvs. face acest lucru posibil. Vreau să vă mulțumesc pentru asta. Să menținem acest website funcțional fără reclame enervante, doar prin donații voluntare. Acest lucru ar fi atât de minunat! Dacă nu puteți dona sau nu doriți, nu vă faceți griji. De asemenea, este OK.