Barbara si Gerry Clow – Dimensiunea a patra: Lumea miturilor si arhetipurilor

IMG_20160709_103256

Dimensiunea a patra (4D) reprezintă tărâmul minţii umane colective, amalgamul gândurilor şi sentimentelor individuale, ce se dizolvă şi se împletesc în tipare arhetipale care îi conectează pe toţi oamenii.

Această dimensiune deţine memoria evenimentelor prin care oamenii au trecut de-a lungul timpului şi, datorită acestui lucru, vă puteţi imagina viaţa unui şaman ce trăieşte în zona Amazonului, sau viaţa unei regine a Angliei, de acum sute de ani. După pleadieni, Păstrătorii planului 4D sunt Annunaki, un neam de fiinţe Divine, care a pus bazele folosirii apelor şi agriculturii, în urmă cu multe mii de ani, în Orientul Mijlociu. Cronicile sumeriene, ak-kadiene şi babiloniene îi descriu pe Annunaki în calitate de zei şi zeiţe ce au intervenit în viaţa omenirii, ca învăţători şi ghizi. Ei apar în câteva epopei antice despre Creaţie, în timpul şi după câteva catastrofe cosmice violente, ca să sprijine eforturile civilizaţiilor umane. Aceste epopei reprezintă cele mai timpurii mărturii scrise despre fiinţe Divine care au îndrumat şi poate chiar au creat specia noastră. Aceste fiinţe îmi amintesc totodată de zeităţile antice greceşti care au intervenit în treburile oamenilor, fiind implicaţi în drame cosmice de proporţii, ce au afectat omenirea.

După mulţi ani de studiu a povestirilor despre aceşti zei şi zeiţe mitologice, consider că Pi vor să spună că Annunaki sunt Păstrătorii planului 4D, deoarece cronicile sumeriene sunt unele dintre cele mai vechi surse ce relatează despre discordia dintre zei. Aceste povestiri au apărut mai târziu în sursele akkadiene şi babiloniene şi, în cele din urmă, în Biblia ebraică. Cu alte cuvine, aceste fiinţe par a fi amintirea noastră cea mai timpurie despre creaţia şi supravieţuirea noastră.

Dimensiunea a patra conţine mituri şi poveşti despre o perioadă de multe mii de ani, astfel încât percepţia ei despre timp este imensă, cu mult mai puternică decât percepţia despre timp caracteristică majorităţii oamenilor. Această bancă de date este aceeaşi cu „Cronica Akasha” – cum este cunoscută de toată lumea – arhivele timpului, în care oamenii omniscienţi, cum ar fi unii sfinţi, guru şi clarvăzători, pot citi ca într-o carte.

Analiza mea personală legată de identificarea pleiadiană a acestor Păstrători dimensionali ai planului 4D a fost o mare provocare, la fel cum 4D constituie o mare provocare pentru majoritatea oamenilor. Acest lucru se întâmplă deoarece unii scriitori contemporani au născocit câteva poveşti foarte bizare despre Annunaki, cum ar fi afirmaţia că aceştia ar fi extratereştri; însă, sursele originale care descriu aceste fiinţe nu susţin această idee. Oricare ar fi adevărul, Annunaki şi planeta sau steaua de pe care se spune că vin, reprezintă la ora actuală sursa unei mari frici pentru mulţi oameni. Acest lucru este de-a dreptul absurd. Iată, încă o dată, instrumentul vechi de milenii, folosit pentru a-i face pe oameni să tremure de frica de Dumnezeu şi de sfârşitul lumii.

Insist asupra acestui aspect, pentru că această confuzie este, de fapt, o înţelegere greşită despre dimensiuni – 4D înseamnă sentimente/ 3D este fizică.

Intrucât sentimentele 4D sunt atât de intense, ele par a fi reale pentru unii oameni. Intr-un final, am tras concluzia că Annunaki sunt, de fapt, un instrument de control central, folosit de Elita mondială – un program folosit pentru a fonda religii care să controleze rasa umană, prin stimularea fricii.

Acest program 4D ar putea avea o vechime de peste 10.000 de ani, şi a devenit absolut dominant, în urmă cu 5.125 de ani, atunci când a apărut civilizaţia pe întreaga planetă.

Acest program al fricii de Dumnezeu se află, în prezent, în spatele multor credinţe iudeo-creştine, astfel încât aceste programe reprezintă subiectul principal din capitolul de faţă. Acesta nu este un subiect uşor şi agreabil, însă adevărul trebuie să fie cunoscut, pentru a elibera omenirea în 3D.

Din perspectiva noastră de pe Pământ, dimensiunea a patra este prima dimensiune non-fizică (însă detectabilă, la nivel emoţio-nal), fapt ce o face să fie foarte derutantă pentru majoritatea dintre noi.

Această dimensiune pare a fi o lume plină de mari zei şi zeiţe, implicaţi în drame grandioase, însă puţini oameni sunt conştienţi de acest lucru, exceptând cazul când visează, sau poate când devin năuciţi de jocurile video sau de filme.

De fapt, aceste fiinţe măreţe – cum ar fi Zeus şi Iahve – trebuie să fie creaţiile unei minţi abile, întrucât ele sunt folosite cu atât de multă uşurinţă, ca să prostească şi să demonizeze omenirea.

După cum se presupune, aceşti zei arhetipali nu se află pe-aici, prin lumea noastră, prea des şi, în special, nu în zilele noastre. Se poate ca ei să fi fost sau să nu fi fost vreodată aici, în dimensiunea noastră, însă odată inventaţi, se pare că mulţi oameni nu i-au mai putut uita.

Uneori mă întreb dacă apropierea sfârşitului calendarului mayaş semnifică o vreme în care majoritatea oamenilor vor înţelege, cu exactitate, modul în care 4D ne influenţează mintea şi civilizaţia. Indiferent ce-ar însemna acest lucru, sarcina mea este de a explica cu exactitate înţelepciunea dimensională a pleiadienilor – ceea ce şi fac, în acest capitol.

Pi spun lucruri ciudate despre 4D – de exemplu, că zeii şi zeiţele din 4D vor să fie profund implicaţi în acţiunile corpului nostru, de parcă noi am fi doar nişte marionete ce dansează după sforile trase din cer.

Asemenea unor copii rătăciţi, care încă nu au privit în faţă profunzimea vieţii şi a morţii, noi oamenii căutăm să primim răspunsuri nesatisfăcătoare, de la aceşti părinţi nemuritori.

Astfel încât, chiar dacă ei nu se află fizic în 3D, Hollywoodul face averi de pe urma lor!

Poate că sentimentul lipsei şi al nevoilor este cel care-i menţine în viaţă pe aceşti zei; în orice caz, acest lucru a devenit foarte supărător, deoarece creează tipare absolut distructive pe Pământ – cum ar fi războaiele, religiile care aservesc şi mass-media diabolică.

Intre timp, cei câţiva oameni care nu sunt conduşi în mod orbeşte de aceşti zei, şi-au dat seama de modul în care arhetipurile 4D influenţează lumea 3D şi îşi folosesc în mod creativ această cunoaştere.

In timpul Iniţierilor, petrecem mult timp cu studenţii noştri, ca să descifrăm influenţa acestor zei importanţi. Grecii clasici şi-au „demascat” proprii zei străvechi, parodiindu-i în mod ilar, în comedii şi în dramele misterelor – după care, cultura lor a evoluat spre un nivel mai înalt. Pentru grecii clasici, oamenii – şi nu zeii – erau creatorii suverani ai lumii 3D.

 

Your email is never published or shared.